Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling 2023

marts 23, 2023 @ 19:00 - 21:30

–          Det er stadig muligt at sende kandidatur til bestyrelsen på formand@moenjagt.dk –          Vedhæftet er forslag fra bestyrelsen, vores nuværende vedtægter og indkaldelse til generalforsamling m. dagsorden. –          Forslag til generalforsamlingen skal jf. vedtægterne være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før. Send til formand@moenjagt.dk

Tilbud til medlemmer om fællesspisning inden generalforsamling

I bestyrelsen ønsker vi at fortsætte traditionen med fællesspisning inden generalforsamling, derfor inviterer vi på mad på Thorsvang. Museumsgryde m/mørbradbøffer, bacon, champignon, cocktailpølser og paprika-fløde-sauce. Hertil syltede agurker, ærter, pommes frites og vilde ris Samt 1 drikkelse (Øl/Vand) Egenbetaling kr. 100,- Tilmelding skal foretages til formand@moenjagt.dk SENEST fredag d. 17/3 – Betaling til foreningen på mobilepay 459655 – Mærk betaling med ”Spisning GF23”

Vedhæftede dokumenter

Regnskab sendes på mail til medlemmer, har man ikke modtaget dette, kan det rekvireres ved kontakt til kasserer.

Dato:
marts 23, 2023